Το καλάθι είναι άδειο
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Μπορείτε να επιστρέψετε εύκολα προϊόντα που έχετε αγοράσει από το thepanda.gr (στο εξής καλούμενο «ηλεκτρονικό κατάστημα» είτε επειδή εντοπίσατε κάποιο πρόβλημα στο προϊόν είτε λόγω αλλαγής γνώμης.
ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ
Ελαττωματικό προϊόν: Πραγματοποιούμε όλους τους απαραίτητους ελέγχους πριν την αποστολή κάθε παραγγελίας. Ωστόσο αν προκύψει οποιοδήποτε πρόβλημα που αφορά πιθανώς ελαττωματικά προϊόντα καλέστε μας στο 211 41165256 και ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει.
Η εγγύηση για κάθε προϊόν ορίζεται βάσει κατασκευαστών και ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα, σε περίπτωση που θεωρεί ότι ένα προϊόν είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στη διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία, να αποστείλει το προϊόν στον εκάστοτε έμπορο και στη συνέχεια ο έμπορος να αναλάβει τη διαδικασία εξακρίβωσης ή μη των λεγομένων του πελάτη (την εξακρίβωση την κάνει είτε το ηλεκτρονικό κατάστημα το ίδιο είτε ο κατασκευαστής/εισαγωγέας). Σε περίπτωση που το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό λόγω κατασκευής, τότε ο καταναλωτής μπορεί να ζητήσει επιδιόρθωση του προϊόντος ή αντικατάσταση του προϊόντος ή μείωση της τιμής ή ακύρωση της σύμβασης και πλήρη επιστροφή του ποσού που κατέβαλε. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν αποδειχτεί ελαττωματικό τότε απλά επιστρέφεται στον καταναλωτή. Επίσης, στην περίπτωση που ο πελάτης αποστείλει ένα ελαττωματικό προϊόν στο κατάστημα, τότε πληρώνει ο ίδιος τα έξοδα αποστολής . Αν το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό, τότε τα έξοδα αποστολής οφείλει το ηλεκτρονικό κατάστημα να τα αποζημιώσει τον πελάτη.
Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος και με την προϋπόθεση ότι θα επιβεβαιωθεί
μετά από τον τεχνικό έλεγχο ότι το ελάττωμα δεν οφείλεται σε κακή χρήση, το προϊόν θα αντικαθίσταται με νέο εφόσον είναι διαθέσιμο ή άλλο ιδίων ή ανώτερων τεχνικών χαρακτηριστικών κατόπιν συνεννοήσεως με τον πελάτη. Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας ή επιστροφή χρημάτων με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή με επιστροφή του αντίστοιχου ποσού σε λογαριασμό του Paypal. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επαναποστολής επιβαρύνουν το thepanda.gr.
Πρόβλημα στο προϊόν κατά τη μεταφορά: Σε περίπτωση που παραλάβετε την παραγγελία σας και διαπιστώσετε ζημία είτε σε μέρος είτε στο σύνολό της, η οποία εμφανώς έχει προκύψει κατά τη μεταφορά της (π.χ. σπάσιμο, βαθούλωμα, γρατσουνιά) και όχι προ αυτής, οφείλετε να το δηλώσετε άμεσα την στιγμή της παραλαβής της παραγγελίας σας ώστε να δικαιούστε να αιτηθείτε αντικατάστασης του/των προϊόντος/προϊόντων που έχει/έχουν υποστεί φθορά. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επαναποστολής επιβαρύνουν το thepanda.gr.
Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση όπως ακριβώς πριν την πώλησή του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ, τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων, καλώδια συνδέσεων,
software εγκατάστασης, κ.ά).
Για να γίνει δεκτή επιστροφή θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς. Σε περίπτωση που η αγορά είχε γίνει με πιστωτική κάρτα θα πρέπει απαραίτητα τα επιδεικνύεται το πρωτότυπο του αποκόμματος που εκδόθηκε από το τραπεζικό τερματικό.Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επαναποστολής των προϊόντων επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.
Εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις και γίνει αποδεκτή η επιστροφή προϊόντος, ο καταναλωτής δικαιούται είτε να λάβει πιστωτικό υπόλοιπο ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων είτε να λάβει πίσω το αντίτιμο με τον ίδιο τρόπο που εξοφληθεί η παραγγελία. Στην περίπτωση που η αγορά είχε γίνει με πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση (πίστωση) της κάρτας και όχι επιστροφή μετρητών.
Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που το thepanda.gr, κατά την απόλυτη κρίση του, θεωρήσει ότι ο καταναλωτής καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα, δικαιούται να απορρίψει το αίτημα επιστροφής του προϊόντος ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
Ο πελάτης – καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση της πώλησης μέσα σε αποκλειστική προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών, η οποία ξεκινά είτε
α) από την ημέρα κατά την οποία ο πελάτης - καταναλωτής ή ένα τρίτο μέρος το οποίο υποδεικνύεται από αυτόν, διαφορετικό από τον μεταφορέα, αποκτά τη φυσική κατοχή των πωλούμενων αγαθών, είτε
β) από την ημέρα κατά την οποία ο πελάτης - καταναλωτής ή ένα τρίτο μέρος το οποίο υποδεικνύεται από αυτόν, διαφορετικό από τον μεταφορέα, αποκτά τη φυσική κατοχή του τελευταίου πωλούμενου αγαθού σε περίπτωση πολλών αγαθών, παραγγελθέντων από τον πελάτη - καταναλωτή με μία παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά, είτε
γ) από την ημέρα κατά την οποία ο πελάτης - καταναλωτής ή ένα τρίτο μέρος το οποίο υποδεικνύεται από αυτόν, διαφορετικό από τον μεταφορέα, αποκτά τη φυσική κατοχή της τελευταίας παρτίδας ή του τελευταίου τεμαχίου σε περίπτωση παράδοσης αγαθού αποτελούμενου από πολλές παρτίδες ή πολλά τεμάχια, είτε
δ) από την ημέρα κατά την οποία ο πελάτης - καταναλωτής ή ένα τρίτο μέρος το οποίο υποδεικνύεται από αυτόν, διαφορετικό από τον μεταφορέα, αποκτά τη φυσική κατοχή του πρώτου αγαθού σε περίπτωση σύμβασης τακτικής παράδοσης αγαθών σε καθορισμένη χρονική περίοδο.
Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη, χωρίς καμία απολύτως επιβάρυνση και κόστος για τον πελάτη - καταναλωτή, πλην των εξόδων επιστροφής (κούριερ, μεταφορική, ταχυδρομείο ή άλλο), η οποία θα γίνεται με δική του μέριμνα και ευθύνη.
Διευκρινίζεται πάντως ότι για να ασκήσει ο πελάτης - καταναλωτής το δικαίωμα της υπαναχώρησης και να προχωρήσει στην επιστροφή των αγαθών και γενικά σε κάθε επιστροφή μη ελαττωματικού αγαθού, αυτή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί το αργότερο εντός της ως άνω αποκλειστικής προθεσμίας, δηλαδή η δήλωση υπαναχώρησης θα πρέπει να περιέλθει στο ηλεκτρονικό κατάστημα το αργότερο εντός αυτής της προθεσμίας (απόδειξη ημερομηνίας αποστολής: η σφραγίδα του κούριερ ή του ταχυδρομείου ή σε κάθε άλλη περίπτωση η ημέρα παραλαβής του προϊόντος στις αποθήκες μας).
Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, ο πελάτης – καταναλωτής οφείλει είτε να αποστείλει ηλεκτρονικά δήλωση υπαναχώρησης και το ηλεκτρονικό κατάστημα να του αποστείλει αμελλητί απόδειξη - επιβεβαίωση παραλαβής της.
Κατόπιν της ως άνω δήλωσης υπαναχώρησης, το ηλεκτρονικό κατάστημα επιστρέφει κάθε πληρωμή που έλαβε από τον πελάτη - καταναλωτή, συμπεριλαμβανομένων, κατά περίπτωση, των δαπανών παράδοσης, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερώθηκε για την απόφαση του πελάτη - καταναλωτή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα προβαίνει στην επιστροφή των χρημάτων χρησιμοποιώντας τα ίδια μέσα πληρωμής με εκείνα που χρησιμοποίησε ο πελάτης – καταναλωτής για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν ο πελάτης - καταναλωτής έχει ρητώς συμφωνήσει διαφορετικά και υπό τον όρο να μην επιβαρυνθεί ο πελάτης - καταναλωτής με δαπάνες προκύπτουσες από την επιστροφή των χρημάτων. Σημειωτέον ότι η Εταιρεία δεν απαιτείται να επιστρέψει πρόσθετες δαπάνες παράδοσης εάν ο πελάτης - καταναλωτής ρητώς είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης διαφορετικό από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει το ηλεκτρονικό κατάστημα
Εάν το ηλεκτρονικό κατάστημα προσφέρθηκε να παραλάβει η ίδια το πωλούμενο προϊόν, μπορεί να παρακρατήσει την επιστροφή του τιμήματος μέχρι να λάβει πίσω το προϊόν ή μέχρι ο πελάτης - καταναλωτής να παράσχει αποδείξεις ότι έστειλε πίσω το προϊόν. Από την πλευρά του ο πελάτης - καταναλωτής επιστρέφει τα αγαθά ή τα μεταβιβάζει στο ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ανακοίνωσε στην Εταιρεία την απόφασή του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση της πώλησης, ακριβώς στην κατάσταση που παραδόθηκαν στον πελάτη - καταναλωτή, ήτοι στην αρχική τους κατάσταση μαζί με την συσκευασία τους και το σύνολο των εξαρτημάτων, των ταμπελών/σημάνσεων (π.χ. αυτοκόλλητα, σήμανση μάρκας κλπ.), των εντύπων και των παραστατικών που τα συνοδεύουν.
Ειδικώς, στην περίπτωση των ειδών που περιλαμβάνονται σε ειδικότερη συσκευασία, ιδίως για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής (όπως όλως ενδεικτικώς π.χ. σαπούνια, σερβιέτες, καλαμάκια, οδοντόβουρτσες κλπ.), η συσκευασία θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή και φθαρεί, δηλαδή το δικαίωμα της υπαναχώρησης δεν ισχύει στην περίπτωση της προμήθειας σφραγισμένων αγαθών, τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση. Η προθεσμία τηρείται εάν ο πελάτης - καταναλωτής στείλει πίσω τα αγαθά πριν από την εκπνοή της προθεσμίας των 14 ημερολογιακών ημερών.
Ο πελάτης - καταναλωτής επιβαρύνεται μόνο με το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών.
Ο πελάτης - καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών.
Τέλος, σε κάθε περίπτωση, για να πραγματοποιήσετε οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντος, θα πρέπει να επικοινωνήσετε πρώτα τηλεφωνικά με το ηλεκτρονικό κατάστημα στο τηλέφωνο 211 4116525.
ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ
Κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής σας παραγγελίας και πριν την ολοκλήρωσή της μπορείτε οποιαδήποτε στιγμή να επιστρέψετε σε προηγούμενο βήμα και να αλλάξετε τις επιλογές σας ή να επιστρέψετε στο καλάθι αγορών σας για να το αδειάσετε ή να προσθαφαιρέσετε προϊόντα.
ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας πριν την αποστολή της παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα μέσω email στο info@thepanda.gr ή τηλεφωνικώς στο 211 4116525 κι ένας συνεργάτης του thepanda.gr θα ακυρώσει την παραγγελία σας χωρίς καμία επιβάρυνση.